.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده سرلشکر باقری به رئیسی
سرلشکر باقری از رئیس دولت سیزدهم خواستار تحقق و تناسب معیشت کارکنان نیروهای مسلح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شفقنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار توجه دولت سیزدهم به وضعیت معیشت کارکنان و پیشکسوتان این ستاد شد.

 

سرلشکر محمد باقری با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود نوشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یک‌ساله دولت مردمی که منشأ خدمات فراوانی در این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.

 

وی تاکید کرد: تلاش رئیس جمهور در ارتقا شاخص‌های سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد آسیب‌دیده از ناکارآمدی‌های گذشته، موضوعی نیست که از نگاه صاحب‌نظران منصف دور بماند.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: ارتقا توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه‌هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است.

 

سرلشکر باقری در پایان مطلب خود آورده است: با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در رأس ستاد کل نیروهای مسلح، مضایق و تنگناهایی در حوزه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیروهای مسلح قرار دارد که رفع این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رئیس جمهور است و انتظار می‌رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در این حوزه باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.